Connect with us

Hírek

Miért késik a repülőjegy visszatérítésem?

Miért késik a repülőjegy visszatérítésem?

A koronavírus-járvány miatt több utazó álma futott zátonyra. Bár a nyár folyamán kisebb-nagyobb korlátozásokkal nekivághattunk hanem is a világnak, de legalább Európának, most ismét újabb akadályokba ütközünk. Gondolva az új rendeletre, ami miatt minden külföldről hazaérkező magyar utasnak vagy két hétre karanténba kell vonulnia, vagy 2 db PCR tesztet kell felmutatnia. (Csak Magyarországon végzett teszteket fogadnak el.)

A következő cikkünkkel azoknak szeretnénk segíteni, akik a pelikan.hu oldalon keresztül foglaltak repjegyet.

A repülőjegy visszatérítési folyamata:

A világjárvány kezdetekor annyira bizonytalan volt a helyzet, sokan buktunk el repjegyeket, vagy egyáltalán nem is utaztunk el. Akkor még nem lehetett tudni, mennyi időbe fog telni a repjegyek visszatérítése. De mint most, akkor is hangsúlyoztuk, hogy a legegyszerűbben a következő űrlapon érhető el a pelikan.hu Ügyfélszolgálatát.

Hogyan és mikor vehetem fel a kapcsolatot az iroda Ügyfélszolgálatával?

A pelikan.hu csakis online vagy telefonon keresztül érhető el, mivel nem rendelkezik irodával.

Amennyiben telefonon beszélnél kollégáinkkal:

Hétfő – Péntek: 09:00 – 17:00

Tel. sz.: +36 1 577 9635

E-mailen keresztül:

[email protected]

Mikor kapok választ?

Amennyiben telefonon vagy e-mailen keresztül már felvetted a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, légy türelemmel. A világjárvány miatt naponta több tucat kérelem érkezik, ezért kollégáink kénytelenek priorizálni. A kérelmekkel az utazás indulása szerint dolgozzák fel.

Ügyfélszolgálatunk ezután megkezdi a jegylemondási folyamatot, amely a jelen helyzetben légitársaságtól függően 1 – 12 hétig is eltarthat. A jegylemondási folyamat befejezése után, továbbíttják a légitársaság által visszatérített összeget, ill. a Jóváírás számlát. Azt érdemes megjegyezni, hogy a jelen helyzetben nemcsak a rengeteg kérés miatt késik a visszafizetés, de az egyes légitársaság dolgozói csökkentett létszámmal és munkaidőben, megváltozott körülmények között dolgozzák fel a rendkívüli mennyiségű beérkező kérést. 

Sajnos, nagyon sok visszatérítési kérelem a benyújtása óta változatlanul függő státuszban van, azaz a légitársaság még nem kezdte meg feldolgozását. Ilyen esetben a közvetítő iródák sem tudnak mit tenni, mint sürgetni a jegylemondási folyamatot.

Sajnáljuk a kialakult helyzetet, a világjárvány nehéz helyzetbe sorolta az utasokat, a légitársaságokat és az utazási irodákat is egyaránt. Reméljük, hogy minél hamarabb újra utazhatsz és felfedezheted a világ csodáit.

További híreink:


Különleges kedvezmények olvasóink számára!

  • 7 000 Ft engedmény repülőjegyeinkből - Töltsd le az új alkalmazásunkat (androidos okostelefonnal és iPhone-nal egyaránt kompatibilis).. Válaszd ki a repülőjegyed az akciós repjegyek kínálatából vagy kattints át a foglalásra közvetlenül valamelyik cikkből – természetesen az alkalmazásunkon keresztül. A foglalás fizetés lépésben másold be a SPOROLJ kedvezménykódot, és 7 000 Ft-tal olcsóbban foglalhatsz!
  • Autóbusz a reptérre? Mi a Flixbus járatait ajánljuk! ingyenes Wi-Fi, légkondi, megálló közvetlenül a repülőtéri terminál mellett. Budapest – Bécs útvonalon napi hatszor közlekednek.
  • Autóbérlés a Pelikan.hu oldalon! Válaszd ki a kívánt úti célt, hasonlítsd össze az árakat, majd válassz egy kocsit. A megrendelt autót máris felveheted a reptéren. Bizony, barátok vagyunk a Rentalcars.com-mal.
5/5 - (2 votes)
Kattintson a megjegyzésre

"Boldogságot pénzért venni nem lehet, de repülőjegyet igen, és az már majdnem ugyanaz." Az utazásba gyorsan beleszerettem, még talán gyerekkoromban, majd az egyetemi tanulmányaim során a Repjegykirály csapatában találtam magam. Ha időm engedi, imádok új helyeket felfedezni, de számomra Olaszország a legnagyobb szerelem, ahova mindig nagy lelkesedéssel térek vissza.

To Top