Connect with us

Magazin

Cool road trip az USA-n keresztül: 4. rész (Dallas)

Dallas kb. 8 és fél órányi autóút után reggel fél kettőkor fogadott kellemes friss levegővel. Sajnos, a kellemes időjárás nem tartott sokáig. A betondzsungelben a hőmérséklet 40 fokra emelkedett, ezért csak rövid ideig tartózkodtunk a központban. Az épületek érdekesek, hatalmasak, de gyakorlatilag minden nagyobb városban találsz ilyeneket. A gigantikus négysávos autópályák úgy keresztezik egymást, mint a kígyók és a sofőrök nem különösképpen kedvesek. De nem szabad megfeledkeznünk Dallas botanikus kertjéről, csodálatos szobrászati remekműiről és Southforkot is megemlítenénk.

A Southfork Ranch az 1980-as és 90-es évekből lehet ismerős. Ez volt a híres TV sorozat a Dallas helyszíne, amely a Ewing családtagok mindennapi drámájáról szólt. Nem egész egy órát utaztunk az autópályán északra, érkezésünk után elindultunk egy bemutató túrára. 15 dollárba kerül és kb. egy óráig tart. Ha a nagyváros után kedvet kapnál egy kis természethez is, az Amarilla felé vezető úton meglátogattuk a Wichita-vízeséseket, amelyek megérdemelnek egy rövid szünetet.

Amarillóból nem sokat láttunk. Alapvetően szándékosan. Késő este érkeztünk, majd hét órás pihenés következett a motelben, és a rossz reggeli után elindultunk Albuquerque-on keresztül a Farminghtonba. Mellesleg, a motel, ahol aludtunk, olyan volt, mint az amerikai filmekben. Apró szobák hatalmas kétszemélyes ágyakkal és egy régi medence is volt a motel területén. Ahogy már említettem, a reggeli nem volt valami jó, ezért ha nem szeretnéd a napodat palacsintával és gombás pirítóssal kezdeni, akkor hagyd ki az Executive Inn motelt. De ha csak az ár és a kényelmes ágy érdekel, akkor nem rossz választás. Egyébként, végre olyan ágyban aludhattunk, amelyekben nem süllyedtünk el, mint a vattában és csak 17 dollárt fizettünk fejenként.

A következő utunk Farminghtonba, Új Mexikóba 7 órán át tartott. Persze néhány fotómegállóval, mivel gyönyörű panorámákban volt részünk. A bokrokkal borított zöld síkságokat a hatalmas vörös sziklák váltották fel. Teljesen le voltunk nyűgözve, de ekkor még nem tudtuk, hogy csak ezután jön a legjava. Ráadásul, amint átléptünk a Texas és Új Mexikó közötti határon, rábukkantunk egy turista központra, ahol ingyenes térképekkel és szórólapokkal láttak el minket, valamint tájékoztattak arról is, hogy mit nézzünk meg a környéken.

Különleges kedvezmények olvasóink számára!

• 7 000 Ft engedmény repülőjegyeinkből - Töltsd le az új alkalmazásunkat (androidos okostelefonnal és iPhone-nal egyaránt kompatibilis).. Válaszd ki a repülőjegyed az akciós repjegyek kínálatából vagy kattints át a foglalásra közvetlenül valamelyik cikkből – természetesen az alkalmazásunkon keresztül. A foglalás fizetés lépésben másold be a SPOROLJ kedvezménykódot, és 7 000 Ft-tal olcsóbban foglalhatsz!
  • Autóbusz a reptérre? Mi a Flixbus járatait ajánljuk! ingyenes Wi-Fi, légkondi, megálló közvetlenül a repülőtéri terminál mellett. Budapest – Bécs útvonalon napi hatszor közlekednek.
  • Autóbérlés a Pelikan.hu oldalon! Válaszd ki a kívánt úti célt, hasonlítsd össze az árakat, majd válassz egy kocsit. A megrendelt autót máris felveheted a reptéren. Bizony, barátok vagyunk a Rentalcars.com-mal.
Kérjük, értékelje ezt a cikket.
Kattintson a megjegyzésre

"Boldogságot pénzért venni nem lehet, de repülőjegyet igen, és az már majdnem ugyanaz." Az utazásba gyorsan beleszerettem, még talán gyerekkoromban, majd az egyetemi tanulmányaim során a Repjegykirály csapatában találtam magam. Ha időm engedi, imádok új helyeket felfedezni, de számomra Olaszország a legnagyobb szerelem, ahova mindig nagy lelkesedéssel térek vissza.