Connect with us

Hírek

Tatiana Ondrejková, a Pelikán ügyvezetőjének nyilatkozata a jelenlegi helyzetről (Covid-19)

Tatiana Ondrejková, a Pelikán ügyvezetőjének nyilatkozata a jelenlegi helyzetről (Covid-19)

Tisztelt Ügyfeleink, Utasaink! Ahogy azt Önök is bizonyára észrevették, az új koronavírus, a Covid-19 továbbterjedésének megfékezése céljából bevezetett átmeneti és megelőző intézkedések egyre komolyabbá válnak hazánkban és külföldön egyaránt. Ezeket az intézkedéseket semmi esetre sem szabad alábecsülni vagy félvállról venni.

Advertisement

Az Egészségügyi Világszervezet a vírus terjedését globális világjárvánnyá nyilvánította; Kína, Irán, Olaszország és Dél-Korea átmenetileg hermetikusan lezártnak tekinthetők, az Amerikai Egyesült Államok megelőzés céljából korlátozza az Európából történő beutazást a következő 30 napban, Magyarország kormánya pedig március 11-én vészhelyzetet hirdetett.

A Pelikán már több mint 15 éve működik a turizmusban és mára az egyik legsikeresebb repülőjegy és utazás értékesítővé vált, valamint további öt országban is sikeresen üzemel.

Sikerünket annak is köszönhetjük, hogy Ügyfeleinkkel minden körülmények között igyekeztünk nyíltan és őszintén kommunikálni és ezen a továbbiakban sem szeretnénk változatni.

Legyen szó akár kellemes pillanatokról, élményekben gazdag utazásokról, vagy nehezebb időszakokról, törölt járatokról, szállásfoglalásokról vagy más kellemetlenségekről, mindig ehhez az elvhez tartjuk magunkat.

Ahogy azt Önök is megfigyelhetik, a vírus folyamatos terjedése a világ szinte minden kormányát rendkívüli intézkedésekre kényszeríti, melyek a tervezett utazásokat és az országok gazdaságát egyaránt negatívan befolyásolják.

Ezért tisztelettel kérném Önöket, kedves Ügyfeleinket, hogy az elkövetkező időszakban legyenek türelmesek kérelmeik intézése során, Ügyfélszolgálatunk minden tőlünk telhetőt megtesz a lehető leggyorsabb ügyintézés érdekében.

A Pelikán Ügyfélszolgálata már több hete maximális gőzerővel dolgozik, sokan akár szabadidejük vagy alvásuk rovására, emberfeletti elszántsággal végzik munkájukat, mindezt az Önök igényeinek megoldása érdekében. Ez közel sem könnyű feladat, mivel a helyzet folyamatosan változik, néha szó szerint óráról órára.

Meggyőződésem, hogy együtt minden megoldható és az utazási terveikkel, melyet a koronavírus terjedése miatt elhalasztani kényszerültek, később ismét bizalommal fordulnak a Pelikánhoz.

Teljesen megértem Ügyfeleink esetleges felháborodását, amennyiben késői vagy nem megfelelő választ kaptak az utóbbi napokban, melyért Ügyfélszolgálatunk nevében ezúton is elnézést kérek.

Sajnos, ebben a folyamatosan rosszabbodó globális helyzetben még mi sem tudjuk a Pelikántól megszokott, mindenki számára maximálisan megfelelő ügyfélszolgálati segítséget nyújtani. Erre a szituációra ugyanis egyetlen vállalat sem tud kellőképpen felkészülni.

Ilyen kaliberű helyzetek talán évtizedenként egyszer fordulnak elő, így sajnálatos módon, nincs lehetőségünk pár nap alatt több tucat új kollégát felkészíteni a megfelelő segítségnyújtásra.

Biztosíthatom azonban Önöket, hogy a Pelikánnál mindenki arra törekszik, hogy Ügyfeleink minél hamarabb kapjanak segítő kezet és megfelelő választ kérdéseikre.

Ha elektronikus úton, ideális esetben e-mailben, már kapcsolatba léptek a Pelikán Ügyfélszolgálatával, kérem, ne ismételjék meg többször. Ha telefonon próbáltak meg kapcsolatba lépni velünk és a harmadik próbálkozás is sikertelen volt, kérem, küldjék el újra kéréseiket a repulojegy@pelikan.hu vagy a szallas@pelikan.hu e-mail címre. Kollégáim minden bizonnyal a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önökkel a kapcsolatot.

Az indokolatlan vagy túlzott nyomás, harag, arrogancia vagy aggodalom felesleges stresszt okoz, amely hibákhoz vezethetnek, s így szükségtelenül késleltetik Ügyfeleink problémáinak valódi megoldását.

Éppen ezért kérem, gondoljanak arra, hogy mi is emberek vagyunk és a jelenlegi helyzetben hasonló aggodalmakkal és nehézségekkel küzdünk meg nap mint nap.

Megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy a lehető leghamarabb és az Önök legnagyobb megelégedésére oldjuk meg a felmerülő nehézségeket. Biztosíthatom Önöket, hogy egyetlen kérést sem hagyunk figyelmen kívül és nem dugjuk a homokba a fejünket.

Nagyon köszönöm türelmüket, együttműködésüket és bízom benne, hogy Covid-19 koronavírus-járvány idején szerzett esetleges negatív tapasztalat nem szegi kedvüket, hogy a jövőben is a Pelikánnal utazzanak.

Kollégáim és a saját nevemben is még egyszer őszintén köszönöm.

Ondrejková Tatiana

a Pelikán utazási iroda ügyvezetője

Kattintson a megjegyzésre

Röphírek

Utazási hírek és ajánlatok

A British Airways felfüggesztette gatwicki járatait https://t.co/3O1X059WBqMennyi ideje jött ki ez a hír? 17 óra
Veszélyben a Budapest Airport útvonalhálózata? https://t.co/oJTOt9VLE9Mennyi ideje jött ki ez a hír? 20 óra
Milyen hatással van a klímaváltozás a világ emlékműveire? https://t.co/iLCAIJ9IT0Mennyi ideje jött ki ez a hír? 21 óra
Tavasz a havon, szerelem a gleccseren. Skandinávia legszebb helyei https://t.co/C3KzahOtTGMennyi ideje jött ki ez a hír? 2 nap
Útmutató az istenek szigetére, Balira https://t.co/IiOe6GHxySMennyi ideje jött ki ez a hír? 4 nap
Leálltak az EasyJet kereskedelmi járatai https://t.co/2k5EvRcA9iMennyi ideje jött ki ez a hír? 4 nap
Mentesítő járatok indulnak szerdán az USA-ból és Kanadából https://t.co/FYXn3tn9Q9Mennyi ideje jött ki ez a hír? 4 nap
Kóla piszoárban, avagy 5 furcsa kávézó szerte a világban… https://t.co/eKvbiumj9BMennyi ideje jött ki ez a hír? 7 nap
Várhatóan teljesen leáll az utasforgalom a budapesti repülőtéren https://t.co/DC52uYkY36Mennyi ideje jött ki ez a hír? 7 nap
Vulkáni vacsora a szabadság 9 árnyalatában. Ja, bocs, szigetén. Azori-szigetek, megyünk! https://t.co/WVa4kPo384Mennyi ideje jött ki ez a hír? 7 nap
1 2 3 5

Mai kedvencek

Ajánljuk:

Advertisement
Advertisement
To Top