Connect with us

Hírek

Tatiana Ondrejková, a Pelikán ügyvezetőjének nyilatkozata a jelenlegi helyzetről (Covid-19)

Tatiana Ondrejková, a Pelikán ügyvezetőjének nyilatkozata a jelenlegi helyzetről (Covid-19)

Tisztelt Ügyfeleink, Utasaink! Ahogy azt Önök is bizonyára észrevették, az új koronavírus, a Covid-19 továbbterjedésének megfékezése céljából bevezetett átmeneti és megelőző intézkedések egyre komolyabbá válnak hazánkban és külföldön egyaránt. Ezeket az intézkedéseket semmi esetre sem szabad alábecsülni vagy félvállról venni.

Az Egészségügyi Világszervezet a vírus terjedését globális világjárvánnyá nyilvánította; Kína, Irán, Olaszország és Dél-Korea átmenetileg hermetikusan lezártnak tekinthetők, az Amerikai Egyesült Államok megelőzés céljából korlátozza az Európából történő beutazást a következő 30 napban, Magyarország kormánya pedig március 11-én vészhelyzetet hirdetett.

A Pelikán már több mint 15 éve működik a turizmusban és mára az egyik legsikeresebb repülőjegy és utazás értékesítővé vált, valamint további öt országban is sikeresen üzemel.

Sikerünket annak is köszönhetjük, hogy Ügyfeleinkkel minden körülmények között igyekeztünk nyíltan és őszintén kommunikálni és ezen a továbbiakban sem szeretnénk változatni.

Legyen szó akár kellemes pillanatokról, élményekben gazdag utazásokról, vagy nehezebb időszakokról, törölt járatokról, szállásfoglalásokról vagy más kellemetlenségekről, mindig ehhez az elvhez tartjuk magunkat.

Ahogy azt Önök is megfigyelhetik, a vírus folyamatos terjedése a világ szinte minden kormányát rendkívüli intézkedésekre kényszeríti, melyek a tervezett utazásokat és az országok gazdaságát egyaránt negatívan befolyásolják.

Ezért tisztelettel kérném Önöket, kedves Ügyfeleinket, hogy az elkövetkező időszakban legyenek türelmesek kérelmeik intézése során, Ügyfélszolgálatunk minden tőlünk telhetőt megtesz a lehető leggyorsabb ügyintézés érdekében.

A Pelikán Ügyfélszolgálata már több hete maximális gőzerővel dolgozik, sokan akár szabadidejük vagy alvásuk rovására, emberfeletti elszántsággal végzik munkájukat, mindezt az Önök igényeinek megoldása érdekében. Ez közel sem könnyű feladat, mivel a helyzet folyamatosan változik, néha szó szerint óráról órára.

Meggyőződésem, hogy együtt minden megoldható és az utazási terveikkel, melyet a koronavírus terjedése miatt elhalasztani kényszerültek, később ismét bizalommal fordulnak a Pelikánhoz.

Teljesen megértem Ügyfeleink esetleges felháborodását, amennyiben késői vagy nem megfelelő választ kaptak az utóbbi napokban, melyért Ügyfélszolgálatunk nevében ezúton is elnézést kérek.

Sajnos, ebben a folyamatosan rosszabbodó globális helyzetben még mi sem tudjuk a Pelikántól megszokott, mindenki számára maximálisan megfelelő ügyfélszolgálati segítséget nyújtani. Erre a szituációra ugyanis egyetlen vállalat sem tud kellőképpen felkészülni.

Ilyen kaliberű helyzetek talán évtizedenként egyszer fordulnak elő, így sajnálatos módon, nincs lehetőségünk pár nap alatt több tucat új kollégát felkészíteni a megfelelő segítségnyújtásra.

Biztosíthatom azonban Önöket, hogy a Pelikánnál mindenki arra törekszik, hogy Ügyfeleink minél hamarabb kapjanak segítő kezet és megfelelő választ kérdéseikre.

Ha elektronikus úton, ideális esetben e-mailben, már kapcsolatba léptek a Pelikán Ügyfélszolgálatával, kérem, ne ismételjék meg többször. Ha telefonon próbáltak meg kapcsolatba lépni velünk és a harmadik próbálkozás is sikertelen volt, kérem, küldjék el újra kéréseiket a [email protected] vagy a [email protected] e-mail címre. Kollégáim minden bizonnyal a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önökkel a kapcsolatot.

Az indokolatlan vagy túlzott nyomás, harag, arrogancia vagy aggodalom felesleges stresszt okoz, amely hibákhoz vezethetnek, s így szükségtelenül késleltetik Ügyfeleink problémáinak valódi megoldását.

Éppen ezért kérem, gondoljanak arra, hogy mi is emberek vagyunk és a jelenlegi helyzetben hasonló aggodalmakkal és nehézségekkel küzdünk meg nap mint nap.

Megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy a lehető leghamarabb és az Önök legnagyobb megelégedésére oldjuk meg a felmerülő nehézségeket. Biztosíthatom Önöket, hogy egyetlen kérést sem hagyunk figyelmen kívül és nem dugjuk a homokba a fejünket.

Nagyon köszönöm türelmüket, együttműködésüket és bízom benne, hogy Covid-19 koronavírus-járvány idején szerzett esetleges negatív tapasztalat nem szegi kedvüket, hogy a jövőben is a Pelikánnal utazzanak.

Kollégáim és a saját nevemben is még egyszer őszintén köszönöm.

Ondrejková Tatiana

a Pelikán utazási iroda ügyvezetője


Különleges kedvezmények olvasóink számára!

  • 7 000 Ft engedmény repülőjegyeinkből - Töltsd le az új alkalmazásunkat (androidos okostelefonnal és iPhone-nal egyaránt kompatibilis).. Válaszd ki a repülőjegyed az akciós repjegyek kínálatából vagy kattints át a foglalásra közvetlenül valamelyik cikkből – természetesen az alkalmazásunkon keresztül. A foglalás fizetés lépésben másold be a SPOROLJ kedvezménykódot, és 7 000 Ft-tal olcsóbban foglalhatsz!
  • Autóbusz a reptérre? Mi a Flixbus járatait ajánljuk! ingyenes Wi-Fi, légkondi, megálló közvetlenül a repülőtéri terminál mellett. Budapest – Bécs útvonalon napi hatszor közlekednek.
  • Autóbérlés a Pelikan.hu oldalon! Válaszd ki a kívánt úti célt, hasonlítsd össze az árakat, majd válassz egy kocsit. A megrendelt autót máris felveheted a reptéren. Bizony, barátok vagyunk a Rentalcars.com-mal.
4.1/5 - (8 votes)
Kattintson a megjegyzésre
To Top