Connect with us

Hírek

Lufthansa újdonságok: kényelmes duplaágy, új ülések minden osztályon

Lufthansa újdonságok: kényelmes duplaágy, új ülések minden osztályon

A Lufthansa légitársaság teljesen új, hosszú távú kabinokat dob ​​piacra, ahol akár 14 különböző ülőhelyet kínálnak egy-egy repülőgéptípuson. Minden megújul, a turista osztálytól az első osztályig – amely immáron kényelmes duplaággyal és a repülési ipar egyik legszélesebb ágyával is rendelkezik.

Az Allegris koncepció több mint száz repülőgépen lesz elérhető

A német repülési óriás egy berlini sajtóeseményen mutatta be az új produktumot. A régóta várt, „Allegris” névre keresztelt koncepciót a légitársaság most több mint 100 hosszú távú repülőgépbe vezeti be. Ezeknek a gépeknek a kabinja teljesen átalakul.

2023 szeptemberétől az új Boeing 787-9 (Dreamliner) repülőgép 28 ülőhellyel fog rendelkezni business osztályon (ebből négy business lakosztály), 28 ülőhellyel prémium turista osztályon és 231 ülőhellyel turista osztályon (ebből 34 ülés extra lábtérrel).

Az új, első osztályú lakosztályok 2024 elején debütálnak az Airbus A350-900-as repülőgépeken. Három első osztályú lakosztályuk lesz, 28 ülőhely a business osztályon, 24 ülőhely a prémium turista osztályon és 201 ülőhely a turista osztályon (ebből 22 ülőhely extra lábtérrel). Ez lesz az első alkalom, hogy első osztály jelenik meg az A350-en. Ez a koncepció a közelgő 777X repülőgépeken is megtalálható lesz, és utólag alakítják át a Boeing 747-8 emeletes repülőgépeket.

Miért ilyen nagy az ülésválaszték? A Lufthansa a „legszemélyesebb utazási élmény” koncepciójára összpontosít. Az utasok így kiválaszthatják az igényeiknek és pénztárcájuknak leginkább megfelelő utazási módot.

Lufthansa első osztály: hatalmas duplaágy

Az A350-900 elején három első osztályú lakosztály lesz 1-1-1 konfigurációban. Az ülések a jellegzetes „maastrichti” kék színt kapták, két különböző ülési lehetőséggel. Mindhárom lakosztály teljesen zárható – hasonlóan az Emirates új első osztályához – padlótól a mennyezetig érő falakkal és tolóajtókkal, amelyek kiváló kényelmet és személyes teret teremtenek.

Az első osztály középső lakosztálya tűnik a legérdekesebbnek. Az úgynevezett „Suite Plus” lehetővé teszi, hogy két utas utazhasson együtt egy dupla ülésen, így együtt étkezhetnek egymással szemben, majd az üléseket lehajtva nézhetnek együtt egy filmet. Az ülés egy 4,6 méter széles franciaággyá is át tud alakulni, amelyen két utas is osztozhat.

Ahogy a ThePointsGuy írja, valószínűleg ez a második legfényűzőbb első osztály a kereskedelmi légi közlekedésben az Etihad Airbus A380-as rezidenciája után.

Az egyedül utazók élvezhetik a Plus apartmant, amely rengeteg helyet biztosít számukra.

Business osztály: vége a 2-2-2 elrendezésnek, jön az innováció

Az egyik legnagyobb újítás a business osztály kabinjaiban érkezik, ahol végre búcsút inthetnek az utasok az elavult 2-2-2 elrendezésnek. Minden utas élvezheti majd a közvetlen folyosói hozzáférést, a vezeték nélküli töltést, a Bluetooth-kapcsolatot és az ülések külön-külön történő fűtését vagy hűtését.

Az Allegris business osztályon egy kabinban legfeljebb hét ülőhely lesz, ami nem általános:

  • Lakosztály az első sorban (kétágyas lakosztályok középen, egyágyas lakosztályok az ablak mellett)
  • Ülőhely extra hellyel
  • Ablak melletti ülőhely
  • Ülőhely extra hosszú ággyal
  • Ablak melletti ülőhely kisággyal
  • Dupla ülőhely. (A business osztály utolsó sorában két szomszédos, kisebb távolságú ülőhelyegy behúzható középkonzol segítségével franciaággyá kombinálható).
  • Normál ülőhely

Két „trónra” emlékeztető ülőhely is található, további tárhellyel, például a Scandinavian Airlines és a Swiss légitársaságoknál is fellelhető ez a koncepció.

Prémium turista osztály: új ülések, új ülésszög

Prémium turistán a légitársaság megszünteti a visszahajtható üléseket. Ehelyett a prémium turista osztályú Allegris ülések fix háttámlával rendelkeznek – ugyanezt az ülést a közelmúltban mutatta be a Swiss. 2-3-2 konfigurációban vannak elrendezve, 39 hüvelykes lábtérrel, 15,6 hüvelykes fedélzeti szórakoztató képernyővel és vezeték nélküli töltéssel.

Lesznek, akiknek tetszeni fog, hogy az előttük ülő utas nem hatol be a személyes terükbe, ha az ülést lehajtják. Másoknak viszont nem fog tetszeni, hogy az ülés lehajtva előre mozdul, ami csökkentheti a lábteret és csökkenti az alvási kényelmet.

A Pointsguy szerkesztősége lehetőséget kapott arra, hogy kipróbálja a Lufthansa új Premium turistáját. Így értékelték: „Bár a lábtartó teljesen megdöntve szűk a vádli résznél, az ülés jól párnázott, és hátradőlt helyzetben kényelmes.”

A turista osztály négy fajta ülőhelyet kínál

A turistán utazó utasoknak négy különböző ülési lehetőséget kínálnak. A normál ülések a Recaro szabványos 31 hüvelykes lábtérrel rendelkeznek. A turista osztályú utastérben az első három sor „Additional Comfort” felirattal van ellátva, további 3 hüvelyk lábtérrel.

Felár ellenében az utasok kiválaszthatják a „szomszédos szabad ülés” opciót. Ez azt jelenti, hogy a légitársaság egy üres helyet hagynak az utas mellett, és ezzel növelik a kényelmet. Ha már repültél Európán belül business osztályon a British Airways, a Lufthansa vagy az Air France légitársasággal, akkor ismerős lehet az az opció.

Azok, akik még több helyet szeretnének – különösen a gyermekkel utazók – értékelni fogják a Lufthansa innovatív Sleeper Seat-jét. Ez a második generáció, amely a háttámlától az ülés elejéig sík felületet biztosít, így több hely marad a kinyújtózásra és a pihenésre. A Sleeper Seat árait még nem hozták nyilvánosságra, bár a Lufthansa jelenleg 159 és 229 euró közötti árat kér járatonként.

A Lufthansa az egyik legfényűzőbb koncepcióval rendelkezik a felhők felett

Az egy repülőgépen rendelkezésre álló számos ülőhely érdekes változás a Lufthansa számára. Az üzleti és első osztályú produktumok jelentősen javítják a jelenlegi Lufthansa utasok élményét, és a Suite Plus a kereskedelmi repülés egyik legjobb terméke.

Az Allegris koncepciót „kizárólag a Lufthansa csoport számára” fejlesztették ki, ami azt jelenti, hogy az utasok a Swiss, az Austrian Airlines és a Brussels Airlines légitársaságain is láthatják ezeket a kabinokat.

A Lufthansa új Allegris hosszú távú produktuma teljesen megváltoztatja a légitársaság hosszú távú utazásait, 2025-ig 2,5 milliárd eurót fektetnek a projektbe.


Különleges kedvezmények olvasóink számára!

  • 7 000 Ft engedmény repülőjegyeinkből - Töltsd le az új alkalmazásunkat (androidos okostelefonnal és iPhone-nal egyaránt kompatibilis).. Válaszd ki a repülőjegyed az akciós repjegyek kínálatából vagy kattints át a foglalásra közvetlenül valamelyik cikkből – természetesen az alkalmazásunkon keresztül. A foglalás fizetés lépésben másold be a SPOROLJ kedvezménykódot, és 7 000 Ft-tal olcsóbban foglalhatsz!
  • Autóbusz a reptérre? Mi a Flixbus járatait ajánljuk! ingyenes Wi-Fi, légkondi, megálló közvetlenül a repülőtéri terminál mellett. Budapest – Bécs útvonalon napi hatszor közlekednek.
  • Autóbérlés a Pelikan.hu oldalon! Válaszd ki a kívánt úti célt, hasonlítsd össze az árakat, majd válassz egy kocsit. A megrendelt autót máris felveheted a reptéren. Bizony, barátok vagyunk a Rentalcars.com-mal.
Kérjük, értékelje ezt a cikket.
Kattintson a megjegyzésre

"Boldogságot pénzért venni nem lehet, de repülőjegyet igen, és az már majdnem ugyanaz." Az utazásba gyorsan beleszerettem, még talán gyerekkoromban, majd az egyetemi tanulmányaim során a Repjegykirály csapatában találtam magam. Ha időm engedi, imádok új helyeket felfedezni, de számomra Olaszország a legnagyobb szerelem, ahova mindig nagy lelkesedéssel térek vissza.

To Top